sobota 7. listopadu 2009

Tak je zase spátky..



ano, můj věrný přítel, se po týdnu odpočinku znovu vrátil. Je se mnou už skoro 2 a půl roku a za tu dobu si vytrpěl stovky úderů pěstí, několik nárazů do zdi, jeden pád na zem a dokonce i zásah kopačákem, což vedlo k znefunkčení tlačítka touchpadu, mechaniky, prasklinkám... a dokonce i přesto, že jsem ho jednou zapomněl v cukrárně, sloužil dobře... Jenže jeden problém tu přece byl, a to konektor na napájení, posledního půl roku neustále vypadával a člověk stím musel kroutit, tahat atp. Před nějakou dobou přestal fungovat úplně, ale stačilo v něm zakvedlat sichrajskou, a zase šlapal. Bohužel znovu odešel před týdnem a tentokrát nepomohl ani ostrý nůž...

... včera mi při jeho skládání prošli rukama všechny jeho součásti od základní desky až po nejmenší šroubky... po půl hodince byl jako předtím (jen nějak přebil jeden šroubek) teď už jen stačilo ho zapnout - což se povedlo a nakonec zapojit kabel a doufat ve světélko - Bylo tam!

Takže můj Acer extensa s 1,8ghz procesorem, 1gibi ram a integrovanou grafikou žije dál, a já doufám, že ještě dlouho bude, a proto se k němu budu chovat co nejlépe, alespoň nějakou dobu ;-)





2 komentáře: