pátek 27. listopadu 2009

Jak furt píšu, píšu a nic nenapíšu...

Ano je to přesně tak. Neustále mám nápady na články do blogu, ale buď je ani nezačnu psát, nebo je prostě nedokončím (o tom vypovídá osm konceptů), k některým se, alespoň doufám, vrátím, ale jiné už jsou naprosto neaktuální.

Například tento článek plánuju celý týden, a to od té doby kdy jsem chtěl napsat o Operaci Flashpoint 2 a Avatarovy, jejichž dema jsem si minulý víkend zahrál. K té první můžu říct, že jsem dostal to co jsem čekal, akční střílečku na velké mapě, kdy je jediná šance na přežití běžet do strany, zamiřit a na dva kilometry dávat headshoty, protože když se zastavíte, okamžitě dostanete smrticí zásah. Ještě že tu máme ARMU 2, u jejíhož dema, jsem stravil až nehezky moc dlouhou dobu. Nechci říct, že by OFP2 byla úplně špatná hra, docela jsem se u ní bavil, jen jí škodí hromada Bugů, mizerná AI, vydávání za válečnou simulaci, a jméno. S nadsázkou by se dalo říct, že je to to samé, jako byste vzaly Tetris a přejmenovaly ho na ZUMU... U Avatara jsem se taky bavil, i když se jedná jen o obyčejnou third-person střílečku. Kdybych ten blog tehdá napsal, dozvěděli byste se i něco o L4D2, hře která je prakticky na chlup stejná jako její předchůdkyně (což vzhledem k zábavnosti první hry, nebude zase tak na škodu), jen se všude povalují ultra smrtíci pánvičky... ale musím říct, že mačeta byla zpracovaná zajímavě...

Takže jsem si teď po dvou dnech kdy mám otevřený blogger konečně sedl, pustil nějakej (asi španějlskej) melodickej metal, otevřel krabičku kefírového mléka a dal se do psaní...

A co vlastně pořád dělám? Tak předně studuju, tedy dělám že studuju, páč už jsem nedal tři zápočtové písemky (Ekonomie, Matika), ale jediná u které jsem to fakt nečekal, a trochu mě to mrzí byla z Teorie množin (Teoretická Informatika) a doufám, že se mi podaří jí opravit... Naopak jsem dosáhl v celku pěkné výsledku z Objektového programování a to 25bodů z 25bodů.

Chystal jsem natačení dalšího videoklipu, ale bohužel to padlo...

Taky chci nový index pro Firehead, a to proto že už asi tři týdny google zobrazuje varování o nebezpečnosti, a to už podruhé, ale ještě jsem ani nezačal :)

Určitě bych se chtěl vrátit k dělaní her, protože od odeslaní mého "hitu", který se umístil na krásném, posledním místě v LSVCH09, jsem to ani nezapl... Hlavně chci dodělat jednu logickou hru, na které pracuji už snad více jak půl roku, a prakticky stačí dodělat jen levely a grafiku. Co, že to bude zač? Vzpomínáte na C-bum? A víc až někdy jindy... Další rozpracovanou hrou je stolní hra (ano opravdu není na počítač), která je ve vývoji taky snad více jak půl roku, a opět to chce jen dolaďit a udělat grafiku...


Je toho spousta, co bych chtěl napsat, ale delší článek by už si určitě nikdo nepřečetl. Tak snad jen napíšu, že jsem dneska po třech měsících aktualizoval www.swedishmetal.wz.cz . Doufám, že konečně začnu zase něco dělat ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat