úterý 5. listopadu 2013

LinuxAlt 2013

Další víkend, další Konference... Tentokráte jakoby o Linuxu.
 
Jak už to u těchto akcí často bývá, tak se o nich dozvíte buď pár dní předem anebo až s nějakého reportu. Tentokrát šlo naštěstí o první možnost.
 
Nakonec jsem bohužel byl jen na čtyřech přednáškách v sobotu. Vyrazil jsem sice i v neděli, ale nějak se nepovedlo. :)
 
Jolla/SailfishOS
Shrnutí dostupných informací o tomto novém linuxovém mobilním systému... Něco jsem se dozvěděl, ale přišel jsem trochu pozdě, takže nevím jestli bylo se systému ukázano vice než jeden obrázek dostupný na officiálním webu. Uvidíme jestli o systému někdy uslyšíme nebo si ho budeme moci koupit.
 
Git - zjednodušme život programátorům
Konečně vím co to ten GIT (a Github) je. Aktuálně proto asi nemám využití, ale třeba to jednou příjde a pak už nebudu muset tápat ale půjdu na jisto. ;)
 
FirefoxOS
Další mobilní operační system. Který už je v některých zemích v prodeji a vypadá docela k světu.
 
Reverse Engeneering: Vytváráme ovládač pro neznáme zariadení
Povedená přednáška o postupu jakým se dá vytvořit ovladač pro zařízení o kterém nic nevíme. Samozřejmě pro Linux. Navíc byla i veselá. ;)
 
Také jsem chtěl jít na Gnome3, VIM, IPV6, Homeless atd. Tak snad někdy příště, nebo v záznamu na internetu.
 
Mimo přednášek jsem si zastřílel s laserové pistole (http://homeless-eng.webnode.com/), zblízka prohlédl 3D tiskárnu, mrknul na Rapsberry a odnesl si aktuální Fedoru, pár informací o certifikátech atp.
 
I mou nepříliš dlouhou účast považuji za přínosnou a pravděpodobně se příští rok uvidíme znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat