pátek 20. září 2013

Nenávidím svou práci...

dobrá není to zatím tak úplně pravda, jen jsem chtěl použít tento ultra cool úžasný nadpis abych upoutal vaši pozornost k následujícím řádkům. :)

Jak jistě víte tak mě před dvěma týdny pozvali na můj první pracovní pohovor a protože jsem naprosto úžasný (a můj vstupní test (angličtina, skriptování,  počítače...) i povídání dopadlo na jedničku) tak jsem byl přijat hned na místě (i když původně mi řekli, že mi dají vědět do týdne) takže jsme si podali ruce a já se o pár dní později připojil k dělnické třídě.

Po mnoha hodinovém školení o bezpečnosti mi byl přidělen opravdu velký dřevěný stůl* (o jakém jsem vždy snil), židle, mocinky hezký noťásek (nikdy jsem tak výkonný computer neměl), nějaké to přídavné lcd a samozřejmě i pohodlné sandále a košili... Samozřejmě jen protože pracuji v ESD zoně (místo chráněné proti elektrostatickým výbojům) což jsem (asi stejně jako vy) neměl tušení, že existuje. :)

*v office části, ze které mám výhled na spousty pracujících lidí... :)

A co vlastně dělám? To vám neřeknu, neboť jsem podepsal smlouvu kde je napsáno, že o tom nesmím mluvit až do mé smrti... Dobrá, je to hlavně kvůli tomu, že pracuji např. i s počítači, které ještě nejsou v prodeji a třeba je ani zatím nemá výrobce uvedené na svých stránkách - asi nějaká průmyslová tajemství... :)

Název své pozice ani psát nebudu, protože sám nevím co to znamená... :D

Jednoduše bych to popsal jako:
"Pseudo programátor se šroubovákem"

Možná ještě softwarové testování hardware...

Mými nejčastějšími pracovními nástroji je MSDOS, Notepad, Excell, šroubovák, Outlook (už jsem psal i do Číny :)) a samozřejmě i hromádka dalších pomůcek a programů, ale během těch dvou týdnů jsem samozřejmě ještě neučil se se vším... Je to fajn, protože občas si programuji, pak si přehazuji disky,  koukám do stropu, překládám dokumentace, hraji s příkazovou řádkou, pospávám a pak zase matlám prstem po displeji... Do budoucna bych např. ještě měl přidal technickou podporu operátorů na linkách, ale mé zkušenosti aktuálně nestačí k tomu abych někomu mohl řešit problémy. :)

Praxe je to pro mě dobrá, protože jen za první týden jsem se naučil více věcí než za poslední rok studia VŠ... Což je trochu smutné, ale je to tak. Navíc se mi dostane do rukou takový hardware, který bych si jinak mohl prohlížet tak možná na internetu.

Pracovní doba je hrozná a plat nízký... Jak by řekl každý člen dělnické třídy, ale musím říci, že tento týden už je brzké vstávání s kilometrovou procházkou na zastávku docela příjemné a po příchodu už začínám být schopen dělat i něco jiného než jen spánek. Takže příští týden už snad bude pracovní doba mou přirozeností a znovu rozjedu své volnočasové aktivity. 

Uvidíme za pár týdnů, přecejen jsem stále v zaškolovacím režimu. :)

2 komentáře:

  1. Gratuluji k úspěšnému zvládnutí pohovoru. :) Práce zní zvláštně, ale vypadáš spokojeně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to docela zajímavý a vůbec by měl předtím nenapadlo, že něco takového budu dělat. :)

      Ještě jsou tam nějaké věci, které jsem ještě nedělal, takže bude nějakou dobu co objevovat.

      Vymazat