sobota 29. prosince 2012

Vánoční svátky téměř Offline

Nějak jsem dostal touhu napsat na blog nějaký ten článek (asi je to dáno tím, že jsem po delší době u počítače), který změní lidem život nebo je alespoň povede k zamyšlení, ale nakonec jsem se rozhodl to nechat na jindy a jen sepsat něco o aktuálních svátcích. Je klid. 

Vážně, je to překvapivé ale letošní vánoce probíhají klidně a já prakticky nic kromě sledování filmů  (Vánoční filmové podívání asi neudělám, i když by bylo jistě zajímavé), konzumace jistě velmi zdravý prospěšných pokrmů, nošení helmy, procházek se psíkem, simulace přípravy na brzký zápočet a pár návštěv u příbuzných (na jedné se sešel celý můj vývojářský tým a tak jsme krátce probírali i tvorbu her) mnoho nedělám* - což ale neznamená, že se nudím, naopak se v tom klidu cítím tak nějak spokojeně - ale abych pravdu řekl, tak už se začínám těšit zpátky do velkoměsta. Ještě jsme vlastně projeli s kolegou L4D2 (vánoční hra) a zrovna před chvílí jsem u poctivého učení načrtl na tabletu "mockup" vánoční hry do vývojářské soutěže velkého chytráka, ihned jsem skočil za grafikem a svou myšlenku mu odprezentoval a tak (v touze maximálně využít nadšení) jsme se pustili do práce. 

*teď mě napadá, že vlastně nikdy nic jiného doma nedělám - což je trochu smutné :)

Mým cílem je vytvořit opravdu drobnou minihru, na které strávím tak hodinku programování - čistého času... mno, to se asi nepodaří :)

Malinký náhled na nultou verzi hry:

Každopádně Vám všem přeji co nejspokojenější prožití Vánočních, aby se Vám vyhnuli všechny starostí ohledně nedostatku financí, kreditů, bolení břicha, termínů zkoušek a prostě všeho co by Vás snad mohlo trápit :) 


3 komentáře:

  1. Opět jsem letos neměla vánoční pocit, i kdy jsem viděla všechny ty starý náladotvorný pohádky. Chtěla bych být zase malá a věřit na Ježíška.
    Nevermind, šťastné další fáze žití/hnití i tobě a ať se ti podaří ta hra:)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, já se přiznám, že jsem asi nekoukal asi na žádnou vánoční pohádku, aspoň ne na celou, ale vánoční pohodu docela dobře vytvoří i zombící, válčení ve vietnamu, geneticky upravené vraždící dívky a sprostí plyšoví medvídci :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to já teda na Vánoce musím mít Princeznu se zlatou hvězdou, i kdyby nevím co:D Mrtvoly počkají.

    OdpovědětVymazat