neděle 10. dubna 2011

Gurman Fetish Party

Ne, nebojte o žádných čunačinkách tu psát nehodlám ;)

Kámoš mě zase jednou vytáhl na nějakou tu veselou grindovou akci v Brně. Tentokrát tam hráli kapely Slup, Cutting embryo, Carnal diafragma, Taxidermist, Spasm, Bbyb, Devastathor z nichž jsem v podstatě znal jen Spasm (dělal jsem s nimi rozhovor) a tak jsem byl dost zvědavý na ty ostatní.

A nutno říct, že se mi nakonec líbili úplně všechny. Zvukaři odváděli skvělou práci a nesnažily se to za každou cenu "přeřvat" jen aby byl rachot, ale daly trochu prostoru i vyniknutí hudby. Druhým překvapením byla aktivita lidí hned od začátku. Pogovali, skákali z pódia, ostatní je chytali přenášeli nad hlavami sem a tam... No, prostě koncert s výbornou atmosférou. Nejvíc jsem teda koukal asi na BBYB, kteří měly již od Intra, kdy začali foukat na dvoumetrovou "tubu", perfektní šou. Kytarista se doslova válel po zemi a mezitím na plátně pouštěli film, jenž byl perfektně synchronizovaný s hudbou např. tam nějaký chlápek mlátil hlavou do skřínky...

Po stránce pracovní jsem udělal celkem pět rozhovorů! Což nám s kolegou šlo výborně od ruky. U toho prvního jsem teda dvakrát po sobě řekl jméno jiné kapely, ale naštěstí jsem se pak srovnal... Rozhovory uvidíte společně z video reportem v následujících dílech Quite.

Takže fakt výborná akce ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat