sobota 1. ledna 2011

a štastnej novej rok...

tak už nám ty vánoce svátky klidu končí... Během nich jsem prakticky nic nějak užitečného/nutného neudělal, teda udělal a to vánoční speciál Quite. Dokonce ani na psaní emailů jsem si čas neudělal a o učení raději ani nebudu psát... Spíše jsem se jen tak povaloval, navštěvoval, jedl, odpočíval, sledoval filmy, flákal se a vlastně všechno úspěšně odkládal na další den až se mi toho nakupila pekelná hromádka, takže se v právě probíhajícím zkouškové období určitě nudit nebudu. Kapr byl fajn. Dárky byly fajn. Silvestr jsem si již tradičně vychutnával v teple domova... Nu což, nebudu vás nudit a jednotlivá témata o kterých jsem toužil napsat rozložím do několika následujících článků, nebo je přidám k těm desítkám nikdy nedopsaných... zatím nevím ;)

Tak mi zbývá už jen popřát všem čtenářům vše nejlepší do následujícího roku.

Žádné komentáře:

Okomentovat