pátek 10. prosince 2010

Začít dělat další hru?

Už delší dobu mám chuť udělat si takovou menší hru, úplně ji vidím před očima... můj oblíbený žánr plný krve, příšer, projektilů, zmatku - prostě survivalovka.

Jenže moje logická hra - kterou jsem chtěl mít hotovou do konce roku stále stojí, páč jsem nedokázal najít nikoho kdo by udělal levely - budu to muset udělat sám... Můj velký letní projekt jsem dělal naprosto k ničemu - jako jediný jsem odevzdal soutěžní hru, alespoň jako open source - měl jsem problém s kompilováním, ale soutěž prostě nikdo nevyhrál, nikdo... jediný účastník nedostal ani krevetku... takže jsem se s tím patlal naprosto zbytečně - no, pohrál jsem si s Unity a trochu se porozhlédl i po jiných enginech - tak jsem si alespoň rozšířil obzory... Potom jsem snad dělal nějaký manažer a tam ani nevím kde to je... takže už jsem pekelně dlouho nezapl GMko, nepočítám-li psaní tutoriálu nebo kouknutí na problém ve zdrojáku někoho jiného... Ale abych nekecal zrovna teďka programuju textovou adventůrku v C++, ale to dělám jen pro peníze a nemůžu se pod to ani podepsat... ale pravda, že mě to docela i baví a jsem rád, že si tak céčko zase procvičím a snad mě to motivuje i k dopsání mé knihy, jenž už je v docela pokročilé fázi - opět měla být do konce roku :)

Další nechuť něco dělat mi přidává docela náročná škola a blížící se zkouškové... pak je tu psaní(Mám rozdělanou korekturu své povídky - do konce roku ;D), plánování hudební tvorby (až na jaro příštího roku, ale zkoušky ve studiu už proběhly), taky mám nějaké grafické práce, chystám komerční internetoví projekt(ještě pekelně moc práce), hudební pořad QUITE a sním spojené brzké natáčení dalšího hudebního videoklipu...

Takže chápejte, že nemám moc chuť se pouštět do další hry i když bych moc chtěl, protože si tu hru představuji perfektně a dokonce počítám i s premium verzí (chci si taky zkusit ten oblíbený prodej ;)) podpořenou i nějakou soutěží o věcné ceny(zaplacených z premium verze?) za nejvyšší skóre.
Tím ovšem nechci říct, že bych neměl čas na odpočinek, naopak ho mám hromady a stále se flákám(hlavně net, filmy a knihy), a to mě přivádí k věci jenž nechápu na lidech z okolí, kteří jen chodí do školy a neustále tvrdí, že nemají čas, ale to už je na jiný článek.

3 komentáře:

  1. Jsem zvědavej na tu textovku v céčku. Jakej bude příběh nebo aspoň téma?

    OdpovědětVymazat
  2. No nemáš toho málo :)
    Čas má člověk většinou na všechno, ale zdaleka ne na všechno si ten čas vyšetří... Občas potřebuje vydechnout... Pondělky večer pravidelně trávím tím, že prostě sedím a koukám : )) Po škole jsem prostě vytuhlej.. a tak to bude mít určitě víc lidí... Je to sice divný, ale na střední jsem tak vytuhlej nikdy nebyl :))
    No s právě v tom čase kdy není zralý na povinnosti si člověk nabere milion zábavných zhovadilostí navíc a potom skutečně nemá čas :D A jak nemá čas a musí toho udělat hrozně moc, je paralyzovaný a nedělá nic :D
    Proto se vyplatí nebrat si toho na sebe moc...

    OdpovědětVymazat
  3. Kouba: Textovka je z vesmíru ale víc bohužel říct nesmím - už to mám od pátku hotový - je to školní projekt do ZOO, ale někoho jiného. Naštěstí jsem to zmákl mnohem rychleji než jsem čekal.. takže jsem měl docela dost na hodinu... Dneska jsem trochu řešil další, leč zadarmo :)

    Liki: Jn, vždycky cestou, že školy plánuju co všechno dneska ještě udělám, ale pak sednu a mozku se nechce už nad ničím přemýšlet - takže internet, seriály a podobná zábava... nejhorší je to, že necítím, že bych toho měl moc, ale člověk asi opravdu nemůže vynechat odpočinek. ;)

    OdpovědětVymazat