neděle 12. září 2010

Znojemské vinobraní

Byl jsem tam samozřejmě už mnohokrát (pocházím ze Znojemska), ale většinou jen na skok, ale tentokrát jsem tam strávil celý den...

Představení, nakupování, pití burčáku, kamero-vání, průvod, ochutnávání nejrůznějších dobrot a hromada dalších radovánek, opravdu stála za to ranní vstávání, cestování a peníze. Takže jsem rád, že jsem nezůstal sedět sám na koleji a vyrazil do světa...

leč bohužel, přestože byly linky Znojmo/Brno posíleny o dvojnásobek autobusů, poslední do Brna odjížděl v 19:13, takže jsme přišly o večerní ohňostroj a laser-show, nebo něco takového... ale i tak jsme byly všichni docela unavení a přes bolest nohou jsme nemohli ani stát, tak jsme po cestě zahráli partičku šachů (na tabletu) a poté vyrazili na pár větších piv... na kolej jsem se došmatlal lehce před půlnocí ;)

Vzhledem k tomu, že už mi za týden začíná škola a já nepočítám s tím, že se stane ještě něco výrazně zajímavého, to beru jako takovou tu příjemnou tečku za prázdninami.

Žádné komentáře:

Okomentovat