neděle 27. června 2010

Překvapení!

Nakonec jsem udělal úplně, ale úplně všechno. Stálo to nějaké to úsilí a já mám před sebou nějaké to volno, ve kterém si snad moje nervy trochu odpočinou ;)

Ještě mám teď pár dní na vybrání předmětů příštího semestru... například Počítačovou grafiku, sítě, programovací techniky atp... úplně dobrovolně pak asi navrhování interieru v CADu (abych si rozšířil znalosti ze střední), sociální komunikaci (abych si zlepšil svou komunikaci) a zřejmě marketingovou komunikaci (protože mě marketing docela zaujal)... bohužel si dávám znovu Matematiku, protože jí stejně musím udělat, a nemá zase smysl udělat všechno ostatní a pak skončit... a nakonec Podnikovou ekonomiku, které se ale vůbec nebojím, protože jsem ji nedal, jen proto, že jsem jí flákal ;)

Takže tento víkend byl hodně odpočinkový páč jsem doma (zrovna grilujeme) a hned zítra jedu zase do Brna a proto se chci vrhnout na rozpracované projekty. O některých snad brzy uslyšíte na nějakém vývojářském fóru a o jiných neherních asi zde ;)

Samozřejmně si chci vydělat nějakou tu korunu, proto v létě zůstávám v Brně, páč zde bych mohl leda-tak někde otročit na poli a do toho se mi už moc nechce (kdo to někdy dělal tak ví)... a samozřejmě bych chtěl podniknout nějaký výlet a celkově si prázdniny užít ;)

Volnu ZDAR!

1 komentář: