středa 26. května 2010

Bomba v Brně!


To jsem si takhle dneska ráno vykračoval po nejmenovaném obchodním domě a snažil se najít cestu ven... což se naštestí povedlo dříve, než mě přepadl záchvat paniky, protože už jsem začínal být zoufalý... :)

Dvěře se otevřely a já vyšel na vzduch... vedle mě stojí policista a před ním hromada lidí, která se snaží protlačit dovnitř... on je však hrdinsky zadržoval a posílal je pryč... "Haluz" řikám si pro sebe, ale pohledem na druhou stranu jsem zjistil, že prostor před obchodem je prakticky bez lidí, jen s několika postávajícími policisty.

Zapojil jsem se do řady a sežel jsem po venkovním schodišti dolů, kde se procházelo několik dalších policistů, jeden z nich obmotával kolem sloupů pásku.. přidal jsem do kroku aby mi nezatarasil cestu.

Po pár dalších krocích jsem zaslech něco o bombě a tu mě napadlo:"Kdybych byl ve uvnitř tak o ničem nevím." Ano bylo tak, venku se chystala velká akce, ale uvnitř se stále nacházela spousta nakupujících lidí, kterým (asi aby neodešli bez placení) nikdo nic neřekl. Osobně bych si představoval proti bombový zásah úplně jinak, rychle. Nejspíše se ale nikomu nechtělo vyvolávat paniku, která by mohla být nebezpečnější než nahlášena bomba, kterou se nepodařilo najít.

Bohužel jsem docela spěchal, takže jsem celou scénu chvíli sledoval zpovzdálí a pak nastoupil do šaliny a odjel... škoda, protože to vypadá, že by se tam daly udělat nějaké zajimavé fotky (techniku jsem měl u sebe) jako na následujícím odkazu.

Žádné komentáře:

Okomentovat