pondělí 31. srpna 2009

Konečně

jsem se po několika měsíčním přemýšlení odhodlal si založit blog! Nakonec jsem se rozhodl pro blogger od společnosti google, tak doufám, že jsem neudělal chybu.

Proč jsem to vlastně udělal?

Protože mám občasnou potřebu napsat na internet o nějaké hře, filmu či události, ale protože mě přestalo bavit neustále vytvářet a upravovat potřebné html stránky (tímto způsobem jsem vedl blog na www.firehead.cz ) jsem se rozhodl pro tuto jednoduší možnost.

O čem budu psát?

Tak všelijak, žádné odborné zaměření nečekejte, možná občas napíšu něco o vývoji her (už několik let se tomu věnuju) nebo o filmech (i jejich tvorbě - čemuš se věnuju jen chvíly), možná se dočtete i něco o hudbě (převážně té tvrdší) a snad i knize.

Ale aby toho nebylo málo tak za pár dní nastoupím na vysokou školu, na které jsem ještě nestudoval a tak jsem zvědavej jak to bude probíhat, tak předpokládám, že i po stránce života bude o čem psát.

...prostě toho je (spíše bude) spousta (možná :))...

Tak snad se tu pro Vás do budoucna najde alespoň něco zajimavého ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat